Знову не по-мусульманськи: решетову почали труїти за білизну » гейша»

26

У більшості зірок є свої коронні теми. Наприклад, ляйсан утяшева ємко і експертно висловлюється про схуднення, адже вона як ніхто інший знає ціну йдуть кілограмам. До сім’ї тарасових мільйони фоловерів йдуть за сімейною порадою, а на сторінку до віктора дробиша — за скандалами, якими він жонглює з великою майстерністю.

А в instagram анастасії решетової часто заглядають, щоб знову почитати релігійну критику. Ця неславна традиція зародилася, очевидно, не за бажанням знаменитості, але так уже склалося, що кожна її поява, образ, пісня, проект або слух про романи неодмінно будуть препаровані на предмет сумісності з ісламом.

А що робити, якщо це перша за рахунком оглушлива новина від анастасії після її розставання з тіматі? так широко не обговорювали навіть ліричні одкровення красуні, яка, за зірковою традицією, заспівала після сварки з обранцем.

І навіть її ідею створити лінію нижньої білизни прийняли не з таким ентузіазмом, як вести про перехід в іслам, але це було до пори до часу. Точніше, конкретно до цього моменту. Тепер, коли проект втілений, ціни на сайті розставлені, а новинки представлені на суд покупців, інтернет-критикам є, що обговорити, з чим порівняти і на що поскаржитися.

Отже, знайомимося: нижня білизна «гейша», виконана за задумом анастасії. На сайті першими видно прозоре боді зі вставкою (11 700 рублів), просто боді за дев’ять тисяч, бюстгальтер з сітки зі стразами за 10 900. За бежевий корсет доведеться віддати 13 тисяч, за ліф з глибоким декольте — 6 200. Для проекту знаменитості не так вже й багато, але дуже сміливо.

Особливо рекламний ролик, який анастасія запустила на підтримку «гейші». У ньому, звичайно, воно сама в повній екіпіровці зі своєї ж колекції, і спокусливі моделі, що кружляють навколо решетової, яка до кінця відео просто споглядає свої творіння, сидячи на диванчику. Думки, як то кажуть, розділилися: одні користувачі вважають, що реклама вдалася, інші нарікають — знову не по-мусульманськи.

«мусульманство напоказ у вас», «реклама не елітної жіночої нижньої білизни, а борделя або стриптиз-бару», «чисто мусульманська історія«,» мусульманці личить займатися подібною діяльністю і виставляти таку еротику?», «в рекламі ніби матуся і ескорт в клубі. Як це асоціюється з гейшами, в чистоті манер і порядності яких переконувала анастасія кілька постів назад?» — обурюються фоллверы.

І хоча безліч інтернет-критиків знову стали труїти зоряну підприємницю за невідповідність ісламу, багато хто знаходить її проект багатообіцяючим. Співачка nazima і близька подруга анастасії, яка, до речі, допомагала їй записати пісню про тіматі, захоплюється: «це просто шикардос, так зухвало і смачно».

Анна седокова «гейшу» теж оцінила, каже, «вогонь». Але ось ціни на новинки влаштували не всіх: деякі користувачі скаржаться, що в аналогічних брендах можна знайти щось більш різноманітне за демократичні суми. З іншого боку, на кожен товар є свій покупець, і решетова напевно подумала заздалегідь, для кого відкриває «гейшу».

До речі, це не перше бурхливе обговорення нового бренду білизни. Коли анастасія тільки озвучила свою ідею, то передплатники відразу помітили, що вона дивним чином схожа на проект кім кардашьян skims.

У російської знаменитості та її американської колеги, скажімо так, довга історія суперництва. Екс-кохану тіматі нерідко критикують за наслідування теледиві зі штатів, а в цьому році решетова знову викрила кардашьян в копіюванні свого стилю-як тобі таке, кім?

Але розмова не про це. До skims зірка американського телесеріалу і кліпів каньє уеста відкривала магазин kimono: як ви могли здогадатися, з відсиланням до японського одягу.

Тоді кім отримала величезну хвилю хейта через те, що нешанобливо поставилася до традиційного костюму, перетворивши його назву в бренд білизни. Офіційні особи японії навіть підписували до неї особисте прохання, щоб марка була перейменована.

Кім пішла назад, провела ребрендинг і представила новий проект. А анастасія якраз відкрила «гейшу», яку зі зрозумілих причин порівнюють з невдалим дітищем кардашьян. І знову дві зірки зійшлися в модному бою. Хто кого, ваші ставки?